online
I prezenčně

Covid nám dal zkušenost online lekcí z domova, je to dobrá možnost, některé lekce obsahují záznam ke shlédnutí následně.
Prezenční lekce se konají na Praze 6, ve studiu Arha, V.P.Čkalova 26.

rozvrh

Místo na některé lekce si můžete rezervovat v systému studia Arha, na který se prokliknete tlačítkem u jednotlivých lekcí. Je třeba je v systému vyhledat mezi ostatními lekcemi, ale to určitě zvládnete 🙂

Pondělí

6:50-8:20

úroveň: mix

10:00-11:00

cvičení pro seniory

19:10-20:20

úterý

17:45-19:00

Taichi pokročilí

úroveň: pokročilí

19:15-20:30

úroveň: mix

Středa

Čtvrtek

6:50-8:20

Level: Intermediate

18:00-19:15

Level: Beginner

Čchi kung a taichi

Taichi má obrovský potenciál k tomu zlepšit naši koordinaci, souhru těla a mysli, posílit naši posturu a energii. Je potřeba trpělivost a mnoho pozornosti ke zvědomování prostoru našeho těla. Pomalá cesta ale stojí zato, má trvanlivý efekt.

Statické pozice a čchi kung mohou výrazně přispět k léčení a posílení naší energie.

Cvičíme čchi kung Osm kusů brokátu a sestavu 37 forem styl yang, linie prof. Cheng Man-chinga.
Pro zájemce i meč a párová cvičení.

prof. Cheng Man-ch'ing
statické pozice

Sundo

Korejské taoistické umění osobního rozvoje, komplexní systém pro posílení a harmonizaci energie celého těla.

Rozhodně si posílíte střed – pokud správně provedete zahřívací sekci, je to mocná posturální polepšovna pro tělo. V dechové meditaci se zklidněním mysli a posílením dechu výrazně vyživí energie spodního tantienu a harmonizuje se celý nervový systém.

Celá praxe trvá cca 90 minut.

Více se dozvíte zde (aktuálně pouze inn English, pracujeme na překladu): https://sundo5.cz/practice/

zahřívací cvičení
dechová meditace
cviky k distribuci energie
orgánová sestava
posilování

Dechová abeceda

Máte v dechu spojence, o kterého se můžete opřít, nebo máte pocit, že svůj dech vlastně neznáte a neumíte se s ním domlouvat?

  • učíme se pozorovat, kam dech v těle směřuje
  • rozpohybujeme bránici
  • uvolníme hrudní koš
  • naučíme se, jak zlepšit držení těla, abychom pro dech používali správné svaly
  • nacítíme, jak spojení dechu a mysli může prospět klidu těla
  • najdeme plnost dechu v jeho hloubce a síle 


Lekce jsou určeny ke zlepšení našeho dechového vzorce a skamarádění se s dechem v respektu a přirozené souhře. Nebudeme se učit žádné extrémní dechové techniky. Kvalitní normální dech je už dost dobrá meta a velký krok ke zlepšení fungování mnoha našich vnitřních systémů v těle i mysli.

oživení bránice
dechový válec
dechové pozice
posílení postury